zondag 14 juni 2009

Blueberry Muffins


Men neme:
75 gr boter
200 gr bloem
1/2 tl zuiveringszout
2 tl bakpoeder
75 gr bastardsuiker
snufje zout
200 ml karnemelk
1 groot ei
200 gr bosbessen
Smelt de boter en laat afkoelen. Oven 200 graden.
Meng de droge ingrediƫnten in een kom. Klop in een maatbeker de karnemelk met het ei en de boter. Mix de natte ingrediƫnten voorzichtig met de droge. Roer de bosbessen er voorzichtig doorheen. Schep het beslag in de kopjes van een muffinbakplaat. 20 minuten in de oven.

4 opmerkingen:

Noodles zei

MUFFINS! IK WIL MUFFINS! IK WIL IK WIL IK WIL! MUFFINS!!

oh sorry.. liet me even gaan. damn die zien er lekker uit..






MUFFINS!!!

Impa zei

@Noodles! Huis van Maz bestormen?????? Ik doe mee!

Maz zei

@Impa en Noodles: Lieve schatten. Ze zijn natuurlijk allang op. Helaas. Maar aangezien ze een beetje raar gelukt waren ben ik genoodzaakt ze nog een keer te maken en nog een keer tot ik de graad van perfectie heb bereikt. U zijt welkom.

Noodles zei

WANNEER KOMEN ER NIEUWE MUFFINS?? IK WIL MUFFINS!! MUFFINS MUFFINS MUFFINS!!